Khamis, 26 April 2012

Nasi Lemak Ayam

with 0 comments
Dah banyak hari blog ni tak berupdate disebabkan tuan punya blog sangat sibuk dengan perkara-perkara yang sangat penting bukan saja kepada diri dia malah kepada orang lain juga. ( ceeewaahhhh ayat ) So pada malam ni sedikit gambar Nasi Lemak Ayam yang mana aku sendiri pon dah tak ingat hari apa aku makan. Tapi yang pasti minggu ni memang ada makan nasi lemak ayam pun cuma tak ingat hari je.

Semenjak beberapa hari aku asyik ambil gambar makanan, kawan-kawan aku dah boleh agak bahawa aku ada blog pasal makan cuma diorang still tak tahu lagi nama blog ni. Apa pun enjoyce gambar Nasi Lemak Ayam kat bawah ni dan disertakan sekali sekeping gambar housemate aku yang nak juga interprem masuk dalam blog ni. Siap posing ala gaya model makanan lagi tu.

Comments
0 Comments

0 comments:

Catat Ulasan